Translate

środa, 24 lutego 2016

Craft it up Around the World - 4 edycja Przygód z książką!

Dzisiaj zaczynamy 4 edycję projektu blogowego "Przygody z książką" autorstwa Justyny z bloga DZIKA JABŁOŃ. W poprzednich edycjach działaliśmy pod hasłem "Podróże śladami bajek - podróże z książka". W tej także chcemy się tego trzymać, ale już trochę luźniej. Dzisiaj jednak nadal wyruszamy w podróż z książką. W podróż po świecie z pracami plastycznymi. 
Część z Was pewnie wie, że od prawie trzech tygodni zwiedzamy świat w ramach projektu "Mali podróżnicy". Jeżeli chcecie się przyłączyć serdecznie zapraszam!!! Jutro wyruszamy na Filipiny.

Szukając książek dla dzieci o podróżach dookoła świata znalazłam "Craft it up Around the world." Jest to książka autorstwa Libby Abadee i Cath Armstrong. Ponieważ wcześniej kupiłam książkę o podróży po świecie z bożonarodzeniowymi pracami plastycznymi, wiedziałam czego mogę się spodziewać. Kupiłam ją bez chwili zastanowienia!




O świątecznym wydaniu z tej serii pisałam TUTAJ.


"Craft it up Around the World" zabiera nas w podróż po świecie. W tej niezwykłej książce znajdziemy propozycje 35 pracy plastycznych dla dzieci zainspirowanych podróżami. 






Książka podzielona jest na 4 rozdziały.







W czasie naszej podróży po świecie z "Małymi podróżnikami" na pewno wykorzystamy wiele pomysłów. W książce znajdziemy między innymi informacje jak zrobić:

- Zorze polarną z Antarktyki
- Filcowe tulipany z Holandii
- Torbę z nadrukiem z ziemniaka z Argentyny
- Sombrero z Meksyku
- Laleczki "Nie martw się" z Peru
- Chińskiego papierowego smoka
... i wiele, wiele innych bardzo ciekawych rzeczy.


Mi najbardziej spodobały się dwa pomysły i zamierzam je z Zarą realizować, przez cały czas trwania projektu "Mali podróżnicy".

Jest to girlanda z map i flagi z koralików do zaprasowania.

Girlanda z map.




W książce proponuje się, aby wycięte z mapy koła po prostu ze sobą zszyć. My zrobimy to trochę inaczej. Wycięte koła będę najpierw laminowała, następnie zrobimy na brzegach dziurki przy pomocy dziurkacza i połączymy je ze sobą - kordonkiem, sznurkiem, drucikiem kreatywnym - jeszcze nie wiem. Zobaczymy co będzie wyglądało najładniej.


Flagi z koralików do zaprasowania.





Ten pomysł uważam za genialny! Moja prawie 6-letnia córka uwielbia koraliki, więc jestem pewna, że jej także pomysł przypadnie do gustu. O naszych zabawach z koralikami pisałam miedzy innymi TUTAJ. Co tydzień będziemy przygotowywać inną flagę. Musimy nadrobić Chiny i Indie, a także  zrobić flagę Filipin. Być może część z flag będziemy musiały sobie "odpuścić" z wykonaniem większości nie powinno być jednak problemu.




Na kolejne "Przygody z książka" zapraszamy Was już za miesiąc - 23-go marca. Pokażemy Wam coś niezwykłego!!! Jutro natomiast zaczynamy trzeci tydzień zabaw z "Małymi podróżnikami"- wyruszamy na Filipiny!  



10 komentarzy:

  1. Super pozycja, szkoda tylko, że angielskojęzyczna. Gdzie można ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowalam na amazon, wszystko jest dokladnie pokazane wiec nawet tylko z podstawami angielskiego da sie rade. Infrormacji jest malo, wiecej zdjec.

      Usuń
    2. http://www.amazon.co.uk/Craft-Around-World-travel-inspired-creatively/dp/1782490388/ref=as_sl_pc_tf_til?tag=rodzinnepodro-21&linkCode=w00&linkId=&creativeASIN=1782490388

      Usuń
    3. http://www.amazon.co.uk/Craft-Around-World-travel-inspired-creatively/dp/1782490388/ref=as_sl_pc_tf_til?tag=rodzinnepodro-21&linkCode=w00&linkId=&creativeASIN=1782490388

      Usuń
  2. Ale fajna! Widziałam coś kiedyś podobnego u nas w bibliotece, jednak nie wypożyczyłam od razu i teraz nie mogę jej odszukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. super! zabawy plastyczne + nauka o kulturach świata 2w1 - bardzo mi się podoba, na pewno poszukam

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak zwykle u was zapowiada się bardzo interesująco. Książka świetna i czekamy na flagi z koralików ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. za to kocham przygody z książką..za zaskoczenie...mobilizowanie sił do zdobycia pozycji..

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowa! Ja niestety mam słomiany zapał, już kilka takich craftowych pozycji leży u nas w domu, ale jakoś się nie możemy zebrać do craftowania :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie książki, ale po mam dwie lewe ręce do robienia takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1