Translate

czwartek, 3 stycznia 2013

Sylwester w Londynie

Wszyscy pisza jak swietnie sie w Sylwestra bawili, lub nie bawili :) 
To ja tez napisze!
Korzystajac z okazji, ze nasza corcia jest na wakacjach u dziadkow, postanowilismy udac sie do centrum. Do London Eye mamy 30 min metrem wiec daleko nie jest.






 Pracowalismy w Sylwestra i w domu bylismy o 19.00 
Niby nie pozno, ale do pracy tego dnia wstalam juz o 3 nad ranem.
Dodatkowo za oknem lal deszcz.




 Tak wiec Sylwestra spedzilismy w domu. 
Przyznam po cichu, ze o 22.00 juz smacznie spalam.
Obudzily mnie tylko wystrzaly o polnocy.











Dzieki relacji na zywo w BBC i mojemu ukochanemu iPhon-owi
udalo mi sie pstryknac kilka noworocznych fotek
z zacisza cieplego lozeczka :)








 Jaka wyspana sie za to obudzilam!
 





Pokazy byly naprawde przepiekne! 
Troche zalowalismy, ze jednak nie poszlismy ich na zywo poogladac.
Nadrobimy w przyszlym roku :)

A Wy jak spedziliscie Noc Sylwestrowa?

1 komentarz:

  1. piękne widoki :)
    no ja niestety nic nie widziałam a sylwestra przesiedziałam na cało nocnym dyżurze w pracy :( jak weszłąm tam o 19:30 tak wyszłąm dopiero przed 8 rano
    mam nadzieje że odbije sobie za rok ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1