Translate

czwartek, 7 maja 2015

Zobacz jak latwo mozna uprowadzic Twoje dziecko!!!

Dzisiaj FB pokazał mi cos co dalo mi duzo do myślenia i szczerze mowiac trochę mnie przeraziło. Portal brytyjskiej Polonii Goniec, opublikował nagranie znanego youtubera. Joe Salads, bo o nim tu mowa przeprowadzil eksperyment, który powinni zobaczyć wszyscy rodzice i opiekunowie dzieci!

Joe wybrał się na plac zabaw z prześlicznym małym pieskiem. Po uzyskaniu zgody rodziców, podchodził do dzieci, zaczynał mila rozmowę, pokazywał pieska i zapraszał maluchy aby poszły z nim do jego samochodu, w którym to ma więcej takich uroczych szczeniąt.

Wszystkie mamy przed przeprowadzeniem eksperymentu zadeklarowaly, ze ich dzieci dobrze wiedza, ze nie wolno rozmawiać i odchodzić z obcymi. Wszystkie mamy były pewne, ze ich dziecko nie pójdzie z Joe.

Wszystkie dzieci biorące udział w eksperymencie poszły z Joe, udało mu się "porwać" wszystkie...

Codziennie porywanych jest 700 dzieci!!! Rocznie to ponad 250 000 rocznie!




"Czy Twoje dziecko jest bezpieczne?" 


pyta w swoim nagraniu Joe.


Pokazałam nagranie mojej 5-cio letniej Zarze. Byłam pewna, ze doskonale wie, iz nie wolno oddalac się z nieznajomymi. Rozmawialysmy o tym wielokrotnie. Pokazałam tylko te fragmenty nagrania gdzie Joe rozmawia z dziećmi, rozmowy z matkami "wycielam". Następnie zapytałam Zarę czy dzieci były grzeczne, czy zachowywały się tak jak powinny. Zmieszana odpowiedziala - "Nie wiem..." Zadałam wiec pytanie raz jeszcze i dalam trzy odpowiedzi do wyboru.

Co bys zrobiła gdyby na placu zabaw podszedł do Ciebie mily pan z prześlicznym pieskiem i powiedział, ze jeśli z nim pójdziesz do jego samochodu pokaze Ci więcej piesków?

1. Poszlabys z nim bo uwielbiasz psiaki, a ten Pan jest taki sympatyczny.
2. Zapytalabys mamy czy możesz isc.
3. W ogóle bys z nim nie rozmawiała.

Byłam w 100% przekonana, ze Zara wybierze odpowiedź nr 2.

Moje dziecko nie chciało odpowiedziec na pytanie. Powiedziała, ze nie wie, która odpowiedź jest prawidłowa! 


Przeprowadzilysmy dluzsza rozmowę na ten temat. Tlumaczylam jej co się moze stac gdy z kims odejdzie bez mojej zgody. 


W chwili publikowania tego tekstu, video ma juz prawie 6 milionów odsłon. W internecie zostało zamieszczone 2-go maja 2015.


"Czy Twoje dziecko jest bezpieczne?" 


4 komentarze:

  1. Rozmawia się z dziecimi i mówi się jednak niewiadomo czym przechczy porywacz dziecko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie :( pozostaja nam czeste rozmowy na ten temat.

      Usuń
  2. No niestety. Trzeba bardzo uważać, mieć się na baczności. Rozmowa, rozmowa i jeszcze raz rozmowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1