Translate

sobota, 19 sierpnia 2017

Świat Ferrari w Abu Dhabi.

W lutym tego roku, w drodze na wakacje w Indiach na kilka dni zatrzymaliśmy się w stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich w Abu Dhabi. Jednym z miejsc, które postanowiliśmy zobaczyć był Ferrari World. Świat Ferrari znajduje się na sztucznej wyspie Yas Island. Do parku rozrywki można dojechać autobusem, przystanek znajduje się naprzeciwko wejścia. My jednak zdecydowaliśmy się na taxi. Taksówki w Abu Dhabi są bardzo tanie. Tego dnia było to już 3 miejsce , które odwiedzaliśmy. Dzień zaczęliśmy od wizyty w Meczecie Szejka Zayeda KLIK, potem było ZOO, a na koniec właśnie Świat Ferrari.

Ferrari World to największy na świecie park tematyczny tego typu. Szalone przejażdżki, w tym najszybsza kolejka na świecie - roller coaster osiągający prędkość 240 km/h czy maszyna G-Force, która wystrzela śmiałków na wysokość 62 metrów. Mój mały szaleniec oczywiście chciał spróbować obu, na szczęście jednak na obie była za mała.

W Ferrari World znajduje się także największa na świecie Galeria Ferrari, poświęcona samochodom tej marki z interaktywną prezentacją samochodów od 1947 roku aż do czasów obecnych.

20 przejażdżek edukacyjnych, z których wiele nadaje się już dla młodszych dzieci. W jednej z nich poznałyśmy historię powstania Ferrari - kolejny dowód na to, że chcieć to znaczy móc. Marzenia naprawdę się spełniają jeśli tylko bardzo się tego pragnie.

W kolejnej "Viaggio in Italia" - podróżowaliśmy nad Włochami, z lotu ptaka oglądaliśmy najsłynniejsze włoskie miejsca.

Zwiedzaliśmy też jadąc Ferrari, prowadziła oczywiście Zara. Zdjęcia niestety są fatalnej jakości.

Bardzo podobała nam się wyprawa Speed of Magic w 4D. Podróżowaliśmy przez dżunglę, lodowe jaskinie, wąwozy, nad oceanem a nawet nad aktywnym wulkanem. Cudowne wrażenia, nie polecamy dla osób z lękiem wysokości.

Zara była także zachwycona "Junior Grand Prix", gdzie ścigała się z innymi dziećmi.

Naszej wówczas 6-latce najbardziej podobał się Junior Training Camp.

W parku jest wiele kawiarenek, restauracji i sklepów, których zadaniem jest przeniesienie odwiedzających do klimatycznych Włoch.

W Ferrari World znajdują się też liczne sklepy z pamiątkami.

W parku bardzo nam się podobało jest to jednak dość droga zabawa. Tata i córka byli bardzo zadowoleni, ja uważam, że park nie do końca jest wart swojej ceny.

CENY BILETÓW

Dorośli i dzieci powyżej 130cm - od AED 275 (od około 58 GBP lub 270 zł)
Dzieci poniżej 130cm - od AED 230 (od około 49 GBP lub 230 zł)

Kupując bilet przez internet 3-14 dni przed planowaną wizytą oszczędzamy 10%

Minimum 15 dni przed wizytą -15%.

INFORMACJE PRAKTYCZNE

Szatnia - na terenie parku znajdują się schowki na bagaże.

Mniejsze - AED 35
Większe - AED 45

Dla dzieci można za AED 40 pożyczyć spacerówkę.

Na terenie parku znajdują się toalety, gdzie można przewinąć maluchy, a także pokoje gdzie spokojnie można nakarmić dzieci.

Na terenie parku obowiązuje zakaz palenia papierosów, ale są też miejsca specjalnie wyznaczone dla palaczy.

Park jest czynny codziennie

11-20

Strona internetowa Ferrari World.