Translate

niedziela, 8 października 2023

Wracamy do blogowania!

Od ostatniego wpisu na blogu minely ponad 3 i pół roku! Czas galopuje! Nasza mała dziewczynka zamieniła się już w nastolatkę. Nie moge w to uwierzyć! Gdy zaczynałam pisać ten blog, Zara miala 2 latka… teraz ma ponad 13!

https://drive.google.com/uc?export=view&id=11DuJu5_dJlTaHdJvMA8Mj4hD6Jv73LaI

Dlaczego panowała tutaj tak długo cisza? Odpowiedź jest prosta - brak czasu.

Co się zmieniło w naszym życiu?
Zara nadal jest w edukacji domowej, nadal robi “Polska szkołe” w Libratusie - jest już w 8 klasie! Nadal podróżujemy. 
Przez dwa lata pandemii byliśmy uziemnieni (jak wiele innych osób), ale od zeszłego roku nadrabiamy stracony czas. 
Główna zmiana jest taka, że 3 lata temu postanowiłam otworzyć biuro podróży  Kocham to co robie, ale przez ostatnie 3 lata zajmowało mi to wszystkie wolne chwile.
Od prawie roku pomagam także kilka razy w tygodniu jako wolontariusz  Olio

Przez ostatnie dwa lata mieliśmy kilka niesamowitych przygód. Wiem, że jeśli nie zapisze ich teraz, wiele wspomnień z czasem ulegnie pewnie zapomnieniu. Szkoda by było, uwielbiam czytać nasze wspomnienia sprzed lat. Zara też to bardzo lubi. 

Jeśli czyta to ktoś z naszych dawnych blogowych przyjaciół napiszcie proszę w komentarzach co u Was słychać!  



Zapraszamy takze na nasze strony na Facebook i na Instagram

3 komentarze:

  1. To miłe, że wracacie do opisywania tego co się u was dzieje, wiele razy inspirowałyście nas swoimi pomysłami. Wczoraj właśnie rozmawiałam z moimi dziećmi, że chciałyby abym dalej prowadziła naszego bloga, ponieważ uwielbiają jego przeglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam ponad trzy lata temu, inspirując się, potem miałam przerwę, nie wiedziałam, że wy też, dziś przypadkiem zajrzałam, witajcie z powrotem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna informacja! Uwielbiam tego bloga - czytanie twoich wpisów jest naprawdę bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1