Translate

wtorek, 11 grudnia 2012

Indie, dlugo oczekiwane wakacje.

5 komentarzy:

  1. ależ Wam fajnie! i niech mi ktokolwiek powie, że z dzieckiem nie da sie podróżować! fajnie Wam Dziewczyny! narobiłyście mi ochoty na podróżowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze mozna!!! Pakuj sie I w droge! ;)

      Usuń
  2. odpoczywajcie :) fajnie wam też bym się pogrzała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sie niestety nie grzejemy ;/// teraz marzniemy :(((

      Usuń
  3. Też bym chętnie tam pojechała :))

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1