Translate

środa, 22 maja 2013

Lalka na wzor wlascicielki.

Dzisiaj o podrozowaniu nie bedzie. Bedzie o lalkach na podobienstwo dziewczynek. Wczoraj rano ogladalysmy sobie z mama Dzien Dobry TVN i jakie ogarnelo nas zdziwienie gdy zobaczylysmy lalki na podobienstwo dziewczynek. Dlaczego zdziwienie? Dlatego, ze takowe moja mama juz od jakiegos czasu robi. 


Lalki mojej mamy sa w calosci wykonane z tkanin naturalnych. 
Cialko "siostry blizniaczki" wypelnia wklad antyalergiczny.
Sa mieciutkie i sliczne.
Na zdjeciu Zara i jej nowa siostra (jak to moja corcia mowi), ktora babcia wykonala dla niej z okazji jej trzecich urodzin.
Zara uwielbia swoja nowa przyjaciolke, wszedzie ja ze soba zabiera. 
Wczoraj po obejrzeniu programu, postanowilysmy pobawic sie troche aparatem.
A oto moje modelki.
Podobaja sie?























Jezeli chcecie aby Wasze dziecko tez mialo siostre albo brata blizniaka - prawdziwego przyjaciela,
zapraszam na adres little.traveller.blog@gmail.com

Potrzebne bedzie zdjecie dziecka

Istnieje takze mozliwosc wykonania takiego samego ubranka dla dziecka i lali.


6 komentarzy:

  1. wow, a w jakiej cenie taka lala?

    OdpowiedzUsuń
  2. heh no super pomysł :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, to buzia lalki jest straszna... Ja bym się takiej lalki przestraszyła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za opinie :) Zawsze najciekawsze komentarze pochodza od "Anonimow". Masz jakies imie, drogi Anonimie? Jak widac na zdjeciach moja córka sie nie przestraszyla, a wrecz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1