Translate

wtorek, 6 października 2015

Podsumowanie września - Dziecko na warsztat.

W poprzednich dwóch edycjach Dziecka na warsztat zapisywałam linki do postów, które najbardziej mnie zaciekawiły. W tej edycji będę Wam pokazywała, które posty z ponad 60 blogów podobają mi się najbardziej, pomysły które zamierzam wykorzystać w zabawach z Zarą. Moja opinia jest w 100% subiektywna. Moja córka ma 5,5 roku wiec pokazywane blogi będą głównie dotyczyły zbliżonej grupy wiekowej.


 



We wrześniu temat warsztatów był dowolny, a wiec tematyka jest różnorodna.


***
Obieg wody w przyrodzie Bawimy się my trzy


***

W podróż śladami przypraw zabierają nas Ciekawe Dzieci


***


Warsztat o pogodzie On, Ona i dzieciaki


***

Królestwo zwierząt EdMontessori 


***

Sylabowe oczko - super sposób na naukę czytania pokazuje nam Kreatywnie w domu


***

Warsztat o znakach i ruchu drogowym, o bezpiecznej drodze do domu znajdziecie na blogu 

***

Smart mama pokazuje nam jabłko na 100 sposobów, o jabłkach jest tez na blogu 360 ( i więcej) przygód

***

Przedszkole pod Brykającym Gagatkiem pokazuje nam jak ciekawie pokazać dziecku formy lądu i wody.

*** 

Biesy dwa i pierwsza pomoc.

***

Elena po polsku warsztat "I ja jestem Polka mała" bardzo ciekawy warsztat o Polsce.

***

Mama inspiruje pokazała nam identyfikator chmur.

***


Tym razem w naszym zestawieniu znalazło się 12 blogów. Ile znajdzie się za miesiąc? Zapraszamy na początku listopada na podsumowanie miesiąca. Kolejne spotkanie z Dzieckiem na warsztat już za 3 tygodnie - 26-go października. Tematem głównym będzie astronomia!
Zapraszamy!!!

4 komentarze:

  1. damy z siebie wszystko aby się w nim znaleźć i za miesiąc :) tymczasem dziękujemy za ten miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow dziękujemy :-) To teraz musimy trzymać poziom w następnym temacie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1