Translate

piątek, 4 września 2015

Podsumowanie sierpnia.

Już od jakiegoś czasu na kilku blogach śledziłam podsumowania miesiąca. Przyszedł czas i na nas. Zaczynamy podsumowaniem sierpnia. Nasza edukacja domowa i podróże w telegraficznym skrócie.
Zapraszam!

Spotykałyśmy się ze znajomych.

Byłyśmy 2 razy w Discovery.

Byłyśmy w Muzeum Historii Naturalnej. Uczyłyśmy się o wulkanach i spacerowałyśmy wśród motyli.

Piekłyśmy ciasta.

Poleciałyśmy do Włoch w ramach projektu o wulkanach. Zwiedzałyśmy zabytki Katanii, weszłyśmy na Etne, zeszłyśmy do jaskini wulkanicznej i chodziłyśmy w lodowatej górskiej rzece wśród skał o ponad 300 000-letniej historii.

Grzałyśmy się i pluskałyśmy na sycylijskiej plaży.

Korzystałyśmy z pięknej pogody, jadłyśmy kolacje na balkonie i podziwiałyśmy zachody słońca.

Uczyłyśmy się o dinozaurach, a nawet opiekowałyśmy jajem dinozaura.

Wziełyśmy udział w biegu na 5km. Przebiegnięcie całej trasy zajęło nam 40 minut.

Chodziłyśmy na spacery.

Tak oto minął nam sierpień.

1. Moje kochanie cudowne , tyle już widziało. Babci madrosci - kocham Cie :)

2. Bardzo aktywny sierpień. Nas upały strasznie spowolniły i zniechęcały do wielu aktywności.

1. U nas było ciepło, ale nie aż tak gorąco... no może z wyjątkiem Sycylii :)

3. Cudowny miesiąc i bardzo ciekawie spędzony. Pomyśleć, że ludziom brakuje pomysłów na spędzenie wolnego czasu. Jest tyle rzeczy, które można robić wspólnie z dzieckiem. My też nie lubimy siedzieć w miejscu i właśnie podsunęłaś mi pomysł, żeby spisać ile się wydarzyło w naszym życiu rodzinnym w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Będzie tego naprawdę sporo. Życie jest naprawdę fajne :-) Udanych dużych i małych podróży.

1. Dzięki! Prawda? Często nie zdajemy sobie sprawy ile ciekawych rzeczy robiliśmy dopóki ich nie spiszemy. Cieszę się, że podsunęłyśmy Ci pomysł :)

4. Bardzo ciekawy i udany miesiąc!

5. uwielbiam taki dobrze zagospodarowany czas ,bo dzieciak szczesliwy i sie uczy przy okazji a co najwazniejsze po takim aktywnym dniu,tygodniu,miesiacu mam wrazenie ze cos sie dzialo ze nie zmarnowalam czasu !!!! super tak trzymac ;)

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.