Translate

niedziela, 10 września 2017

Kenia - Mali Podróżnicy - projekt edukacyjny.

W sierpniu w ramach projektu "Mali Podróżnicy" zajmowaliśmy się Szwecją, Brazylią i Kenią. Gdy już zakończyłyśmy zabawy o Szwecji, przeszłyśmy do Kenii.






Zobaczcie co ciekawego robiłyśmy.



Zara przeczytała mi magazyn o Kenii z serii "Discover the World with Barbie." Zawsze od niego zaczynamy poznawać nowe państwo, magazyn był bowiem inspiracją do powstania projektu.











Przeczytałam córce też kilka innych książek.













Czytałyśmy historie o zwierzętach Kenii, Zara rozwiązywała także zadania. Wszystko razem z serią książek Martyny Wojciechowskiej "Zwierzaki świata." Pisałam o tym dokładniej TUTAJ.







Czytałyśmy o Masajach.





Ugotowałyśmy kenijski obiad.  Wyszedł pyszny!
Przepis na kuku podamy na blogu w tym tygodniu.












Graliśmy wielokrotnie w kenijską grę Shisima - podobna do popularnego kółko i krzyżyk. W najbliższych dniach napiszę o tym na blogu.









Czytałyśmy karty z informacjami o Kenii - wydrukowane ze strony Twinkl.






Uczyłyśmy się podstawowych zwrotów w języku Suahili. Zara zrobiła też wykreślankę.
(źródło - Twinkl)





Kenia jest jednym z moich podróżniczych marzeń jeszcze z czasów gdy byłam dzieckiem.
Nie mogę się doczekać dnia kiedy Wam pokaże zdjęcia z podróży. Bo o tym, że taki dzień nastąpi jestem w 100% przekonana!


Kenie poznawaliśmy w ramach naszego autorskiego projektu "Mali Podróżnicy".

Zapraszamy do wspólnej zabawy. Możecie dołączyć do projektu w dowolnej chwili.





8 komentarzy:

  1. Super! Świetne pomysły na spędzenie czasu. Extra zdjecia. Ta gra wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow rewelacja czekamy na wpis o grze

    OdpowiedzUsuń
  3. My też czekamy na szczegóły gry i oczywiście na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sprawa. Ja miałam taką książeczkę Jak? Gdzie? Kiedy? Myślę że to w dużej mierze dzięki niej rozbudzila się we mnie chęć bycia w pewnych miejscach. Piszę o tym u siebie na blogu w poście o Marzeniach. Pozdrawiam :)
    MadaTravels-Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie, że tak edukujesz swoją córkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, piękne warsztaty. Ilość materiałów imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sposób na uczenie dziecko świata i podróżowanie ��

    OdpowiedzUsuń

Dziekujemy za odwiedziny! Pozostaw po sobie slad, bedzie nam bardzo milo :) Odwiedzimy takze i Ciebie.

UA-44437388-1